Autorizēties

Darba tiesisko attiecību noformēšana ar valdes locekļiem

Kā pareizi noformēt darba attiecības ar valdes locekli? Vai ir jāslēdz darba līgums, vai uzņēmuma līgums? Bet varbūt pietiek ar pilnvarojuma līgumu? Un vai šis līgums ir jāslēdz rakstveidā? Vai valdes loceklim obligāti ir jānosaka atlīdzība par pienākumu veikšanu un līdz ar to arī jānomaksā attiecīgie nodokļi? Un kādi tad īsti ir valdes locekļa pienākumi? Piemēram, vai grāmatvedības kārtošana tiek uzskatīta par valdes locekļa pienākumu, vai par šādu darbu veikšanu jāslēdz atsevišķs darba līgums? Uz šiem un daudziem citiem jautājumiem atbildes saņemsiet, noklausoties iSemināru Darba tiesisko attiecību noformēšana ar valdes locekļiem.

Ja nesaņemsiet atbildi uz kādu Jūs interesējošu jautājumu par šo tēmu semināra laikā, tad ir iespēja lektorei iesūtīt arī savu jautājumu un saņemt atbildi.

Semināra programma

1. Valdes locekļa tiesības, pienākumi un atbildība. Valdes locekļa iecelšana

2. Līgums ar valdes locekli – pilnvarojuma līgums, uzņēmuma līgums, darba līgums. Atlīdzības noteikšana valdes loceklim

3. Nodarbinātības attiecību pārtraukšana

4. Kopsavilkums

Cena
53.24EUR /Ne-abonentiem
iSemināra ilgums:
00:35:14
Normatīvie akti
Pievienotie faili
Prezentacija
(*.ppt, 396.00 kB)
Darba_ligums_paraugs
(*.doc, 98.50 kB)
Pilnvarojuma_ligums_paraugs
(*.doc, 70.50 kB)
Uznemuma_ligums_paraugs
(*.doc, 60.00 kB)
0 Jautājumi un atbildes
Piesakies jaunumu e-pastam!
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?