Autorizēties

Aktuālais publisko iepirkumu jomā

Seminārā tiks aplūkotas būtiskākās izmaiņas saistībā ar jauno Publisko iepirkumu likumu, kas stājās spēkā 01.03.2017. Kas, piedaloties publiskajos iepirkumos, jāņem vērā piegādātājiem, piemēram, par izmaiņām līgumcenu robežvērtībās, regulējumā par apakšuzņēmējiem, elektronisko piedāvājumu iesniegšanu, kā arī par depozīta maksājumu par iesnieguma iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojā? Tāpat īsumā tiks analizēta Eiropas Savienības Tiesas un Latvijas Republikas Augstākās tiesas aktuālā prakse publisko iepirkumu jomā.
  • Datums
    27.04.2017.
  • Laiks
    09:30 - 14:00
  • Vieta
    2 Ķīpsalas iela, Riga
    Skatīt karti
Pieteikties
Cena bez PVN
80EUR /Ne-abonentiem
Cena bez PVN
65.6EUR /Abonentiem
Svarīgi! Ja esat iFinanses 12 mēnešu abonents un vēlaties izmantot īpašo cenu, pirms pieteikuma aizpildīšanas, lūdzu, autorizējieties ar savu e-pastu un paroli!
Semināra tēmas:
  1. Publisko iepirkumu likuma piemērošana:
  • jauni izņēmumi;
  • izmaiņas līgumcenu robežvērtībās;
  1. Izmaiņas iepirkumu rīkošanā:
  • jauni iepirkuma procedūru veidi;
  • grozījumi t.s. “mazo iepirkumu” regulējumā;
  • Publisko iepirkumu likuma 2.pielikuma pakalpojumu iepirkumu regulējums;
  1. Informācijas apmaiņa starp pasūtītāju un piegādātājiem;
  2. Izmaiņas izvirzāmajās prasībās:
  • kvalifikācijas prasībās;
  • izslēgšanas nosacījumos;
  • tehnisko specifikāciju regulējumā;
  • piedāvājumu izvērtēšanas kritērijos;
  1. Piedāvājumu sagatavošana un iesniegšana:
  • elektroniska piedāvājumu iesniegšana;
  • Eiropas vienotais iepirkuma procedūras dokuments;
  • uzticamības atjaunošanas pasākumi izslēgšanas nosacījumu konstatēšanas gadījumā;
  • izmaiņas apakšuzņēmēju piesaistes regulējumā;
  1. Iepirkuma līguma un vispārīgās vienošanās slēgšana un pieļaujamie grozījumi;
  2. Iesniegumu iesniegšana Iepirkumu uzraudzības birojā un depozīts;
  3. Eiropas Savienības Tiesas jaunākā prakse un atziņas;
  4. Latvijas Republikas Augstākās tiesas jaunākā prakse un atziņas;
  5. Atbildes uz jautājumiem.
Darba kārtība:

09:00 - 9:30  reģistrācija, rīta kafija

9:30 - 11:30  semināra norise

11:30 - 12:00  kafijas pauze

12:00 - 14:00  semināra norise

Kontaktpersonas:
Kontaktpersona bez bildes
Māra Dzelstiņa
66915571
Piesakies jaunumu e-pastam!
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?