Autorizēties

Digitālā mārketinga taktikas un uzņēmumu komunikācija sociālajos tīklos

“Facebook” ir populārākais komunikāciju kanāls Latvijā ar nu jau vairāk nekā miljons ikmēneša aktīvajiem lietotājiem, kas ir daudzu uzņēmumu mērķauditorija. Taču tas nav vienīgais instruments zīmolu komunikācijā. Šajā seminārā apskatīsim, kādas ir vismaz septiņas citas digitālā mārketinga taktikas, kā arī iegūsim praktiskus ieteikumus, kā labāk izmantot katru no tām. Jūs gaida daudz vērtīgu un iedvesmojošu ideju un piemēru no citu zīmolu veiksmīgas, kā arī neveiksmīgas komunikācijas digitālajā vidē Latvijā, gan arī citviet pasaulē. Pievērsiet uzmanību digitālā mārketinga eksperta Artūra Medņa ieteikumiem, lai no jauna izvērtētu savu komunikāciju gan “Facebook”, gan citos sociālajos tīklos.
  • Datums
    12.04.2019.
  • Laiks
    09:30 - 14:00
  • Vieta
    Ķīpsalas iela 2, Islande Hotel
    Skatīt karti
Pieteikties
Cena bez PVN
88EUR /Ne-abonentiem
Cena bez PVN
74.8EUR /Abonentiem
Svarīgi! Ja esat iFinanses 12 mēnešu abonents un vēlaties izmantot īpašo cenu, pirms pieteikuma aizpildīšanas, lūdzu, autorizējieties ar savu e-pastu un paroli!
Semināra tēmas:
  • Kas jāņem vērā, plānojot komunikāciju un stratēģiju?
  • Kā noteikt publikāciju skaitu jeb komunikācijas biežumu? Vai publicēties reizi dienā ir daudz vai maz?
  • Kā pareizi veidot komunikāciju savā “Facebook” lapā, lai panāktu vēlamo rezultātu? Kāda būs efektīvākā reklāma un kādēļ uzņēmumam tādas ir jāveido?
Darba kārtība:
Kontaktpersonas:
Kontaktpersona bez bildes
Maija Avotiņa
66915571
Piesakies jaunumu e-pastam!
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?