Autorizēties

Juridiskās nianses efektīva darba laika organizācijā

Sakarā ar ārkārtējās situācijas izsludināšanu valstī aktuāli ir kļuvuši darba laika organizācijas jautājumi, jo no tā efektīvas organizācijas ir atkarīgi uzņēmuma izdevumi. Kādu darba laika veidu labāk izvēlēties darbiniekiem? Vai strādāt birojā vai daļu darbu veikt attālināti? Kādas darbinieku tiesības un pienākumus noteikt darba līgumā? Kādas darba aizsardzības prasības jāņem vērā? Šīs un citas juridiskās nianses izrunāsim kopā ar ZAB “Ellex Kļaviņš” zvērināto advokātu Andri Lazdiņu un juristu Intu Skaldi.
  • Datums
    21.05.2020.
  • Laiks
    10:00 - 13:20
  • Vieta
    Tiešsaistes platforma "Demio"
Pieteikties
Cena bez PVN
60EUR /Ne-abonentiem
Cena bez PVN
51EUR /Abonentiem
Svarīgi! Ja esat iFinanses 12 mēnešu abonents un vēlaties izmantot īpašo cenu, pirms pieteikuma aizpildīšanas, lūdzu, autorizējieties ar savu e-pastu un paroli!
Vebināra tēmas:
  1. Darba līgumu slēgšana uz noteiktu un nenoteiktu laiku.
  2. Darba laika noteikšana – normālais, nepilnais darba laiks.
  3. Darba laika organizācija – nakts darbs, maiņu darbs, summētais darba laiks.
  4. Virsstundu darbs.
  5. Darba laika organizēšanas īpašie noteikumi.
  6. Darba laika uzskaite.
  7. Attālinātais darbs, tā noformēšanas veidi un kārtība.
  8. Darba organizācijas jautājumi attālinātā darba gadījumā.
  9. Datu aizsardzības un konfidencialitātes prasības.
  10. Darba aizsardzības prasības.
  11. Atbildības sadalījums un zaudējumu segšana.
Darba kārtība:

10:00 – 11:30Vebināra norise

11:30 – 11:50 pauze

11:50 – 13:20 Vebināra norise

Kontaktpersonas:
Vita Cīrule
Vita Cīrule
66915571 (sazinies arī WhatsApp)
Piesakies jaunumu e-pastam!
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?