Autorizēties

Darba kārtības noteikšana uzņēmumā

Uzņēmumiem, kuros strādā vairāk nekā 10 darbinieki, obligāti jāizstrādā arī darba kārtības noteikumi. Ko drīkst un, ko nedrīkst ietvert darba kārtības noteikumos? Kā rīkoties, ja izveidojas pretrunas starp darba līgumu, darba kārtības noteikumiem vai darba koplīgumu? Vai darba devējs drīkst izdot rīkojumu, kas attiecas uz darbinieka brīvo laiku? Piedalies seminārā, kurā uzzināsi atbildes uz šiem un citiem sev interesējošiem jautājumiem saistībā ar darba kārtības noteikšanu.
  • Datums
    12.04.2024.
  • Laiks
    10:00 - 12:45
  • Vieta
    Lastādijas iela 12, Rīga (Spīķeru kvartāls)
    Skatīt karti
Pasākums ir beidzies!
Semināra tēmas:
  • uzņēmuma darba kārtības noteikšanas pamatprincipi;
  • atšķirība starp darba līgumu, darba devēja rīkojumu, darba koplīgumu un darba kārtības noteikumiem;
  • minimālās prasības darba kārtības noteikumu saturā;
  • vai darba kārtība ir attiecināma arī uz laiku, kas pavadīts ārpus darba;
  • regulējumi, kurus darba devējs nedrīkst ieviest darba kārtības noteikumos un rīkojumos;
  • darba devēja rīcība, kad tiek pārkāpti darba kārtības noteikumi;
  • darbinieka rīcība, ja darba vietā nav izstrādāti darba kārtības noteikumi;
  • tiesu prakses atziņas;
  • darba kārtības noteikumu parauga analīze.
Darba kārtība:

9.30-10.00 reģistrācija, rīta kafija

10.00-11.15 semināra norise

11.15-11.30 pārtraukums

11.30 -12.45 semināra norise

Kontaktpersonas:
Ilze Vējkrīgere
Ilze Vējkrīgere
66915571 (sazinies arī WhatsApp)
Piesakies jaunumu e-pastam!
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?