Autorizēties
  • 16.10.2025
    Kā organizēt ērtu elektronisko dokumentu apriti uzņēmumā? Kādas ir specifiskās prasības elektronisko dokumentu sagatavošanā un saglabāšanā? Kādu elektronisko parakstu veidu izvēlēties, lai dokumentiem būtu juridiskais spēks? Kā arhivēt un iznīcināt elektroniskos dokumentus? Šos un daudzus citus jautājumus, ar kuriem ikdienā saskaras uzņēmumi, izskatīsim šajā vebinārā, piedāvājot praktiskus risinājumus.
  • 21.10.2025
    Vai tavs uzņēmums apsver mākslīgā intelekta (MI) rīku integrāciju ikdienas procesos? Varbūt to lietošana jau ir darbinieku ikdiena, bet īsti nav pārliecības vai viss norit pareizi? Kā to darīt gudri un droši? Kā apzināt un pārvaldīt riskus? Piedalies vebinārā, kurā tiks sniegti praktiski padomi, kā ieviest MI rīkus uzņēmumā saskaņā ar normatīvo regulējumu.
  • 23.10.2025
    Kā tiesiski pareizi atlaist darbinieku? Kāda kārtība jāievēro pirms darba līguma uzteikuma izsniegšanas, lai izvairītos no procedūras pārkāpumiem? Kādas ir visbiežāk pieļautās darba devēju kļūdas? Piedalies vebinārā, kurā apgūsi darba līguma izbeigšanas pamatus, atšķirības un nianses, kas jāņem vērā, vērtējot uzteikuma izsniegšanu, un jaunākās tiesu prakses atziņas.
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?