Autorizēties

Ārpakalpojuma grāmatveža labā roka – mākslīgais intelekts!

Kā savu ārpakalpojuma grāmatvedības uzņēmumu celt nākamajā līmenī, izmantojot mākslīgo intelektu? Kā to izmantot produktīvākam un ātrākam darbam? Kā piesaistīt jaunus klientus? Kopā ar grāmatvedības eksperti un mākslīgā intelekta entuziasti Ilzi Palmbahu-Zvirbuli apgūsti vairākus praktiskus mākslīgā intelekta risinājumus, ar kuru palīdzību varēsi padarīt savu darbu pat par 10 reizēm efektīvāku un veicināt savu klientu biznesa izaugsmi.
  • Datums
    15.12.2023.
  • Laiks
    09:00 - 13:15
  • Vieta
    Pilsētrestorāns Lapsas Māja, Tērbatas iela 28, Rīga
    Skatīt karti
Pasākums ir beidzies!
Semināra tēmas:

SVARĪGI! Vēlams dalībniekiem ierasties ar savu datoru.

  • Ievads
    • Pārskats par mākslīgā intelekta lomu grāmatvedībā.
    • Mūsdienīgas grāmatvedības ārpakalpojumu izaicinājumi. Kā MI risina šos izaicinājumus?
    • Kā ar MI palīdzību grāmatvedības uzņēmumu var pacelt citā līmenī, strādājot 10 reizes efektīvāk un nopelnot vairāk.
  • MI ieviešana grāmatvedības ārpakalpojumā
    • Ceļvedis: Kā sākt MI integrāciju savā uzņēmumā?
    • Kādi ir galvenie MI rīki un to pielietojums - Chat GPT-4 iespējas, spraudņi, datu analīze, labākie biznesa rīki, tekstu apstrāde, kodēšana, produktivitātes rīki, attēlu veidošana, dizaina iespējas, video 10 sekundēs, sociālo mediju rīki, prezentāciju veidošana ar MI, automatizācijas risinājumi, tekstu apstrāde, sapulču ierakstu pārvēršana tekstā u.c.
    • Kā MI var automatizēt rutīnas uzdevumus?
    • Pārvaldības un darba procesu optimizācija.
    • Klientu apkalpošanas uzlabošana ar MI: personalizēta klientu pieredze, tērzēšanas roboti, bieži uzdotie jautājumi.
    • Praktisku piemēru demonstrācija.
  • MI risinājumi specifiskiem grāmatvedības uzdevumiem
    • Kā MI var palīdzēt izprast, analizēt un prognozēt uzņēmumu finanses.
    • Automatizēta kļūdu un krāpšanas atklāšana.
  • MI ietekme uz klientu attiecībām un biznesa izaugsmi
    • Kā izmantot MI, lai uzlabotu klientu lojalitāti un piesaistītu jaunus klientus?
    • Jaunu pakalpojumu veidi.
    • Kā MI var izveidot personalizētus pakalpojumu piedāvājumus?
  • Riski, reglamentējums un ētika
    • Datu privātums un atbilstība: GDPR un citas regulas.
    • MI ētiskie apsvērumi grāmatvedībā.
  • Noslēgums un nākotnes perspektīvas

Darba kārtība:

8.30 - 9.00 reģistrācija, rīta kafija

9.00 - 10.45  semināra norise

10.45 - 11.00 pārtraukums, kafijas pauze

11.00 - 12.45 semināra norise

12.45 - 13.15 diskusijas, jautājumi un atbildes, secinājumi

Kontaktpersonas:
Ilze Vējkrīgere
Ilze Vējkrīgere
66915571 (sazinies arī WhatsApp)
Piesakies jaunumu e-pastam!
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?