Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, sākot no šī gada 10. jūnija, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē. Apmeklētājiem vērs durvis klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Talejas ielā 1. Klātienes apkalpošana tiks atjaunota pakāpeniski, stingri ievērojot drošības un piesardzības prasības, tādēļ VID aicina arī turpmāk izmantot iestādes pakalpojumus un saņemt konsultācijas attālināti, izmantojot elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS) vai konsultatīvo tālruni 67120000.
Kā pirmais šī gada 10. jūnijā darbu atsāks VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs Talejas ielā 1. Citās Latvijas pilsētās VID klientu apkalpošanas centri klātienes apkalpošanu atsāks pakāpeniski, pirms tam izvērtējot Rīgas klientu apkalpošanas centra pieredzi drošas un atbilstošas vides nodrošināšanā.
Apmeklējot VID klientu apkalpošanas centru, lūdzam būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Aicinām atlikt VID apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Lai izvairītos no gaidīšanas rindā un drūzmēšanās, piesakieties VID Rīgas klientu apkalpošanas centra apmeklējumam iepriekš, zvanot pa tālruni 67120005. Pierakstīties varēs, sākot no šī gada 9.jūnija.
VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1 apmeklētāji tiek pieņemti no plkst. 9.00 līdz 17.00. Pirmdienās klientu apkalpošanas laiks pagarināts līdz plkst. 19.00, savukārt piektdienās klienti tiek pieņemti līdz plkst. 15.00.
Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, tiek atgādināts, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID EDS. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvana laikā pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.