Viens no lielākajiem izaicinājumiem, ieviešot strukturētos elektroniskos rēķinus jeb e-rēķinus, ir darījumi ar precēm un to attaisnojuma dokumentiem. Kā rīkoties, ja e-rēķinā nav iespējams iekļaut visu nepieciešamo informāciju par precēm? Kas ir preču piegādes dokuments un kādas prasības uz to attiecas? Kā organizēt pavadzīmju apriti e-rēķinu ieviešanas gadījumā?

Lasot rakstu, uzzināsi:

  • Kādas ir preču piegādes dokumentu noformēšanas prasības.
  • Vai e-rēķins var būt attaisnojuma dokuments.
  • Vai e-rēķinu var noformēt kā pavadzīmi preču piegādei.
  • Vai preču pavadzīmei papīra vai elektroniskā formā, piemēram, PDF formātā, papildus jānodrošina arī e-rēķina sagatavošana.
  • Vai uzņēmums var sagatavot vienu attaisnojuma dokumenta veidu – rēķinu samaksāšanai par precēm vai pakalpojumiem, kas noformēts kā e-rēķins un ietver arī visus pievienotās vērtības nodokļa rēķina rekvizītus.