Atbilstoši sagatavotajiem grozījumiem Grāmatvedības likumā (GL), kas stāsies spēkā 2025.gada 1.janvārī, strukturētais rēķins par preču piegādi budžeta iestādei nav jāiesniedz. Tomēr, ja ir vēlēšanās, lai budžeta iestāde to apmaksā, tad jāizraksta attaisnojuma dokuments e-rēķina formātā (rēķins samaksai). Uzņēmumi pārsvarā šo dokumentu gatavo kā vienu preču pavadzīmi-rēķinu – vai tas nozīmē, ka arī pavadzīmes ir jāsagatavo strukturētā formātā? Kā šādu pavadzīmi parakstīt? Vai arī šie grozījumi nozīmē, ka, piegādājot preces budžeta iestādei, uzņēmumiem no 2025.gada obligāti būs jāsagatavo divi dokumenti?

Atbildē uzzināsi:

  • Vai attaisnojuma dokuments, ko sagatavo samaksāšanai, un preču piegādes dokuments ir divi dažādi dokumenti.
  • Kad paraksta preču piegādes dokumentu.