Mans uzņēmums paplašinās, un es nezinu, ko darīt ar amatiem pašam sev. Esmu vienīgais īpašnieks SIA (nav mikrouzņēmums), esmu valdes loceklis, galvenais grāmatvedis, pārdevējs (strādāju ar elektronisko kases aparātu), braucu ar uzņēmuma vieglo automašīnu darba darīšanās, kā arī vadāju preci ar uzņēmuma busu. Jautājums: kādu darba līgumu lai es ar sevi noslēdzu? Kā valdes locekli es sevi darbā neesmu pieņēmis. Visur, kur vajag uzņēmuma vadītāju parakstu – parakstos kā valdes loceklis (darba līguma nav, atalgojumu nesaņemu). Man ir darba līgums (stundu likme) par galvenā grāmatveža amatu. Tajā pašā darba līgumā esmu ielicis sev papildamatu – pārdevējs. Vai ar to pietiek? Sāku apsvērt, vai man nevajadzētu sevi pieņemt darbā arī par uzņēmuma vadītāju, kravas busa vadītāju, varbūt vēl kādu amatu sev jāiedala? Būtu ļoti pateicīgs, ja jūs šo jautājumu izskatītu no Valsts ieņēmumu dienesta (VID) viedokļa, ko viņi prasa no šādiem maziem uzņēmumiem? Varbūt varu ielikt minimālo algu un norādīt, ka par to daru pilnīgi visu?